Hoe kan ik als christen het beste omgaan met deze, relatief nieuwe, vriendin?

Hoe geef je je christen-zijn invulling?
callista
Man/Vrouw: V

Re: Hoe kan ik als christen het beste omgaan met deze, relatief nieuwe, vriendin?

Berichtdoor callista » 02 mar 2018, 12:27

peda schreef:
callista schreef:Klopt...voorbeelden genoeg
Vandaar dat ik mij daar nooit en te nimmer op zal begeven
Sowieso heb ik mij voorgenomen single te blijven... :D

Behalve natuurlijk nog een keer een ontmoeting met Zolderworm... :mrgreen:
Eerst Zolderworm zien en dan sterven....

Dat vermoede ik reeds. Een vrouwenfluisteraar is onweerstaanbaar. Het voordeel met de fluisteraar is dat je
gewoon single kunt blijven en toch veel plezier beleven. Een gruwel in de ogen van de orthodoxie, dat moge ook worden opgemerkt.
Maar je weet wel waaraan je begint en wordt in dat opzicht nooit teleurgesteld. :lol:

Wat een inzicht...Chapeau!!! :kiss1:

Piebe Paulusma
Man/Vrouw: M

Re: Hoe kan ik als christen het beste omgaan met deze, relatief nieuwe, vriendin?

Berichtdoor Piebe Paulusma » 02 mar 2018, 15:36

Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:Het blijkt trouwens dat contacten op het internet opgedaan zelden tot iets goeds leiden. Begin er niet aan.

Wat is dat nou voor boerenwijsheid? Dus als jij op internet gaat ben je opeens een leugenachtige huichelaar? Dan praat ik maar niet meer met jou voortaan!

Er zitten in ieder geval veel leugenachtige huichelaars op het internet, zeker bij datingsites.

Nee weet ik ook wel, maar er zijn ook goeie mensen op internet te vinden! ;)

Ja natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ze allemaal verkeerd zijn.

Gelukkig maar want ik voelde me aangesproken! Een kopje koffie verkeerd dan maar? :D
'het geschenk verderft het hart.'

Zolderworm

Berichtdoor Zolderworm » 02 mar 2018, 16:27

callista schreef:Klopt...voorbeelden genoeg
Vandaar dat ik mij daar nooit en te nimmer op zal begeven
Sowieso heb ik mij voorgenomen single te blijven... :D

Behalve natuurlijk nog een keer een ontmoeting met Zolderworm... :mrgreen:
Eerst Zolderworm zien en dan sterven....

Dan zul je toch echt deze kant op moeten komen. Maar nu even niet. Nu kun je beter wegblijven, want ik heb een behoorlijk zware griep.
Gelukkig was ik net in de dierentuin, toen het begon. Ik word nu verzorgd door de apen-oppassers. Maar aan die hele rauwe uien kan ik nog even niet wennen, en ik krijg ook veel te veel bananen. De andere apen stellen ook dat voortdurende genies van mij niet op prijs. En ze vinden het niet leuk dat ik niet meedoe met het poep werpen naar het publiek. Maar verder zijn ze heel aardig.
Laatst gewijzigd door Zolderworm op 02 mar 2018, 16:38, 4 keer totaal gewijzigd.
I hate being sexy. But somebody has to do it.

Zolderworm

Berichtdoor Zolderworm » 02 mar 2018, 16:28

Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:Wat is dat nou voor boerenwijsheid? Dus als jij op internet gaat ben je opeens een leugenachtige huichelaar? Dan praat ik maar niet meer met jou voortaan!

Er zitten in ieder geval veel leugenachtige huichelaars op het internet, zeker bij datingsites.

Gelukkig maar want ik voelde me aangesproken! Een kopje koffie verkeerd dan maar? :D

Ik doe alleen een kopje goed.

Piebe Paulusma

Berichtdoor Piebe Paulusma » 02 mar 2018, 16:43

Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:Er zitten in ieder geval veel leugenachtige huichelaars op het internet, zeker bij datingsites.

Prima maar dan noodzaak je me uit te loggen, want volgens jou is alles wat van internet komt verkeerd. :mrgreen:

Zolderworm

Berichtdoor Zolderworm » 02 mar 2018, 16:46

Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:Nee weet ik ook wel, maar er zijn ook goeie mensen op internet te vinden! ;)

Prima maar dan noodzaak je me uit te loggen, want volgens jou is alles wat van internet komt verkeerd. :mrgreen:

O, we waren er toch juist achter gekomen dat ik niet alles verkeerd vind? Dus ik begrijp je opmerking niet zo goed. Het gaat me vooral om datingsites. Daar word je over het algemeen voor veel geld opgelicht. Daar was laatst nog een tv-uitzending aan gewijd. De Monitor of zo. https://www.npo.nl/de-monitor/27-02-2018/KN_1696768
En ik denk zeker dat je ook moet oppassen met mensen die je via Facebook ontmoet. Daar zit van alles tussen. Maar goed, je moet gewoon alert blijven. En vooral niet gaan denken dat God het wel even voor je oplost. Alsof Hij je persoonlijke werkpaard is.

Piebe Paulusma

Berichtdoor Piebe Paulusma » 02 mar 2018, 16:54

Zolderworm schreef:En vooral niet gaan denken dat God het wel even voor je oplost. Alsof Hij je persoonlijke werkpaard is.

Nee, een God die alleen functioneert op oproepbasis is niet de bedoeling en jij moet ook niet denken dat Godzilla achter iedere boom zit en een complot smeedt.

Zolderworm

Berichtdoor Zolderworm » 02 mar 2018, 16:57

Piebe Paulusma schreef:
Zolderworm schreef:En vooral niet gaan denken dat God het wel even voor je oplost. Alsof Hij je persoonlijke werkpaard is.

Nee, een God die alleen functioneert op oproepbasis is niet de bedoeling en jij moet ook niet denken dat Godzilla achter iedere boom zit en een complot smeedt.

Weet je wel hoe groot Godzilla is en hoe klein de bomen hier zijn? Zie je overigens welk biertje ik drink?

Piebe Paulusma

Berichtdoor Piebe Paulusma » 02 mar 2018, 17:35

Zolderworm schreef:Zie je overigens welk biertje ik drink?

Volgens mij ontwaar ik daar een van de fijnste pilsjes uit Duitsland, te weten het uit Oost Friesland afkomstige Jever.

coby
Man/Vrouw: V

Berichtdoor coby » 02 mar 2018, 19:01

Zolderworm schreef:O, we waren er toch juist achter gekomen dat ik niet alles verkeerd vind? Dus ik begrijp je opmerking niet zo goed. Het gaat me vooral om datingsites. Daar word je over het algemeen voor veel geld opgelicht. Daar was laatst nog een tv-uitzending aan gewijd. De Monitor of zo. https://www.npo.nl/de-monitor/27-02-2018/KN_1696768
En ik denk zeker dat je ook moet oppassen met mensen die je via Facebook ontmoet. Daar zit van alles tussen. Maar goed, je moet gewoon alert blijven. En vooral niet gaan denken dat God het wel even voor je oplost. Alsof Hij je persoonlijke werkpaard is.

Och ja, daar barst het van, ook op Facebook. Met goeie doelen moet je ook oppassen daar. Komt er zo'n arm lief vrouwtje uit India met een weeshuis. Wil ik geld overmaken, moet het op naam van d'r broer. Toch maar even gecheckt met Google. Ja hoor. Oplichters. Zag het nog net op tijd.

Zolderworm

Berichtdoor Zolderworm » 09 mar 2018, 15:11

Piebe Paulusma schreef:

Volgens mij ontwaar ik daar een van de fijnste pilsjes uit Duitsland, te weten het uit Oost Friesland afkomstige Jever.

Ah nee, zulle. Het is ene straffe hendrik tripel.

Piebe Paulusma

Berichtdoor Piebe Paulusma » 09 mar 2018, 16:50

Zolderworm schreef:
Piebe Paulusma schreef:

Ah nee, zulle. Het is ene straffe hendrik tripel.

Kennelijk zag ik wat ik wilde zien...