Sasquatch is een gevallen engel (?)

In dit subforum gelden ruime regels.
(In dit subforum kunnen kerkelijke leer, dogma's etc. worden besproken zonder aanname dat ze waar zijn, vooraf.)
Moderator: - -
Forumregels
Richtlijnen subforum

Wil je een nieuw topic starten, dan kun je hier een topic-start plaatsen.

Moderator: - -
doemdenker
Man/Vrouw: M

Sasquatch is een gevallen engel (?)

Bericht door doemdenker » 14 nov 2018, 22:19

Ik weet niet of iemand de reeks van David Paulides gelezen heeft, 411 Missing? Gaat over onverklaarbare vermissingen in de Amerikaanse bossen. Maar ook in Europa gebeuren die dingen. En er zit een patroon in. De suggestie wordt gewekt dat het misschien iets met Sasquatch te maken heeft. Scott Nelson heeft bovendien vastgestel dat Sasquatch een intelligent alfabet heeft: http://www.bigfootencounters.com/biolog ... on-spa.htm

Uiteraard gaat dezelfde vlieger op voor het Loch Ness monster. Aan dit meer woonden Aleister Crowley en Robert Plant.

callista
Man/Vrouw: V

Re: Sasquatch is een gevallen engel (?)

Bericht door callista » 14 nov 2018, 22:24

Jaaa...Aleister Crowley...praat me er niet van. 8-)
En Robert Plant....
Wat hebben die er nu weer mee te maken...

Ik snap er niets van.....pppfff
Nou..ik zal me er eens in gaan verdiepen; ik heb er nog nooit van gehoord....... :geek:

doemdenker

Bericht door doemdenker » 14 nov 2018, 22:30

voor zover ik weet hebben plant en crowley beiden in hetzelfde huis gewoond, Boleskine House. Led Zeppelin aanbidt een ouija demon terwijl Sasquatch ook bij sessies met ouija borden opdook.

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 14 nov 2018, 22:36

doemdenker schreef:
14 nov 2018, 22:19
Ik weet niet of iemand de reeks van David Paulides gelezen heeft, 411 Missing? Gaat over onverklaarbare vermissingen in de Amerikaanse bossen. Maar ook in Europa gebeuren die dingen. En er zit een patroon in. De suggestie wordt gewekt dat het misschien iets met Sasquatch te maken heeft. Scott Nelson heeft bovendien vastgestel dat Sasquatch een intelligent alfabet heeft: http://www.bigfootencounters.com/biolog ... on-spa.htm

Uiteraard gaat dezelfde vlieger op voor het Loch Ness monster. Aan dit meer woonden Aleister Crowley en Robert Plant.
Het zou inderdaad kunnen dat Bigfoot een soort alfabet heeft. Het zou me niets verbazen. Ze spreken nogal snel en met een hoog stemgeluid. Er zijn ook wel mensen door Bigfoot achterna gezeten. Dus het zou kunnen dat ze soms agressieve bedoelingen hebben. Maar er zijn vele oorzaken denkbaar voor het verdwijnen van mensen in de bossen. Ik denk niet dat we in Europa Bigfoots hebben.
Gevallen engelen zijn ze niet, maar gewoon een vergeten stadium in de menselijke evolutie. Er zijn meer mensensoorten geweest dan we tot nu toe weten, zoals bijvoorbeeld de Denisovamens.
Het monster van Loch Ness is nooit gevonden. Het meer is goed nagezocht met allerlei technische middelen, zelfs tot in de grotten. Het meer zou een dergelijk groot dier ook niet kunnen voeden, rekening ermee houdend dat je voor een dier dat in het meer zou leven een behoorlijk grote populatie zou moeten hebben. Crowley zou het monster hebben geschapen. Hij zou het beest hebben losgelaten. Ik geloof het niet.
Laatst gewijzigd door Zolderworm op 14 nov 2018, 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Je kunt altijd wel een reden vinden om te zoenen.

callista

Bericht door callista » 14 nov 2018, 22:44

Het is me wat
Crowley als het beest 666
Nou ja...hij was er geperverteerd genoeg voor als je tenminste alles moet geloven....
Nou..ik ga het maar eens nalezen.....ik denk toch dat het verzinsels, fantasieën en begoochelingen zijn...

coby

Bericht door coby » 14 nov 2018, 22:50

Oh bah. Ik las net wat over die lui toen ik die aliens opzocht.
Ik vroeg eens aan een Amerikaan op een forum die altijd in die bossen daar rondtrok of ie weleens een bigfoot had gezien en hij lachte me vierkant uit.

doemdenker

Bericht door doemdenker » 15 nov 2018, 08:29

Nessie is een fantoom net als Sasquatch. Ze kunnen zich tijdelijk materialiseren.

Piebe Paulusma

Bericht door Piebe Paulusma » 15 nov 2018, 09:21

Vergeet je pilletjes niet! :oops:
'waarin iemand stout is, daarin ben ik ook stout.'

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 15 nov 2018, 10:17

coby schreef:
14 nov 2018, 22:50
Ik vroeg eens aan een Amerikaan op een forum die altijd in die bossen daar rondtrok of ie weleens een bigfoot had gezien en hij lachte me vierkant uit.
Er zijn geen mensen die een wolf op de Veluwe hebben gezien, terwijl er vrijwel altijd mensen in het bos zijn. Toch zijn ze er nu (hoogstwaarschijnlijk). https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... fdeskoppel

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 15 nov 2018, 10:24

doemdenker schreef:
15 nov 2018, 08:29
Nessie is een fantoom net als Sasquatch. Ze kunnen zich tijdelijk materialiseren.
Wat Nessie betreft zou dat kunnen kloppen. Maar volgens mij voor Bigfoot niet. Bigfoots zijn, volgens mij, gewoon een bijna verdwenen mensenras.

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 15 nov 2018, 10:26

Piebe Paulusma schreef:
15 nov 2018, 09:21
Dat kan ik ook tegen jou zeggen als je het over de zondvloed hebt. Gun iedereen z'n geloof zonder meteen over pilletjes te beginnen.
Laatst gewijzigd door Zolderworm op 15 nov 2018, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 10:28

Zolderworm schreef:
15 nov 2018, 10:17
coby schreef:
14 nov 2018, 22:50
Er zijn geen mensen die een wolf op de Veluwe hebben gezien, terwijl er vrijwel altijd mensen in het bos zijn. Toch zijn ze er nu (hoogstwaarschijnlijk). https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... fdeskoppel
De kinderen zeiden een paar jaar terug tegen mij dat die bigfoots echt zijn, want dat zei hun vader en dat hadden ze op YouTube gezien. Ik zei: Ja kom nou. Die filmpies bewijzen niks. Toen vroeg ik het aan die backpacker die daar altijd zit en die zei dat het kul was. Maar die pa van hen heeft ook een ufo gezien meer dan 20 jaar terug toen ie 's nachts zat te vissen.
Nou ja, dan maak ik er gewoon weer een demoon van als ze bestaan, om het lekker behapbaar te houden lol.
Nu heb ik dat lied in m'n hoofd van Pater Moeskroen door die wolf in het bos.
In het bos daar zat die wolf, maar je wist wat je d'r aan had. De stad die ben ik zahahat. Roodkapje. JAHAAAAA
Ik woonde vroeger in een studentenhuis en onder me zat een hele serieuze theologie student die bezig was met z'n scriptie. Hij werd er knettergek van als ik dat lied opzette.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 10:42

doemdenker schreef:
Nessie geloof ik wel. Dat lijkt me gewoon een beest.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 10:44

Lol de naam, sasquatch.
M'n pa zou zeggen: Quatsch!

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 15 nov 2018, 10:44

coby schreef:
15 nov 2018, 10:42
doemdenker schreef:
Dus een van je exen? Het beest is een beetje te groot voor het meer. Een beest kan niet zo lang overleven. Dat wil zeggen sinds de prehistorie. Het moeten er meer zijn en ze moeten zich voortplanten. Zeg maar een populatie. Het meer is te klein om die te laten overleven. Sowieso al te weinig vis.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 11:08

Zolderworm schreef:
15 nov 2018, 10:44
coby schreef:
doemdenker schreef:
Dus een van je exen? Het beest is een beetje te groot voor het meer. Een beest kan niet zo lang overleven. Dat wil zeggen sinds de prehistorie. Het moeten er meer zijn en ze moeten zich voortplanten. Zeg maar een populatie. Het meer is te klein om die te laten overleven. Sowieso al te weinig vis.
Nessie is een vegetarische ex.

Piebe Paulusma

Bericht door Piebe Paulusma » 15 nov 2018, 11:31

Zolderworm schreef:
15 nov 2018, 10:26
Piebe Paulusma schreef:
15 nov 2018, 09:21
Dat kan ik ook tegen jou zeggen als je het over de zondvloed hebt. Gun iedereen z'n geloof zonder meteen over pilletjes te beginnen.
Ik heb jou al gezegd hoe ik tegenover de zondvloed sta.
Een betere wereld begint bij jezelf: neem je medicijn op tijd!

Piebe Paulusma

Bericht door Piebe Paulusma » 15 nov 2018, 11:33

coby schreef:
doemdenker schreef:
Ja ik heb een Donald-Duck waar Nessie in voorkomt, dus die kunnen we afvinken.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 11:48

Piebe Paulusma schreef:
15 nov 2018, 11:33
coby schreef:
doemdenker schreef:
Lol. Het kan ook onzin zijn. Ik heb ook weleens een konijn gezien toen ik m'n bril niet op had, maar het bleek een plastic zak.
Ah nu snap ik waarom die monsters van dinosauriërs niet op de ark zaten. Alles was corrupt. Die monsterbeesten zijn gewoon door hen gemaakt. Alleen wat nog naar zijn eigen aard was ging op de ark, dus niet die hybriden. Toch staat er in Job dat God ook een dino had geschapen die planten at. Als die er ook in het water waren, kunnen die best de zondvloed hebben overleefd. Oh nee, dat kan niet. Alles waarin de levensadem was ging dood. Dan is het een soort vis of toch een plastic zak.

Piebe Paulusma

Bericht door Piebe Paulusma » 15 nov 2018, 11:59

coby schreef:
15 nov 2018, 11:48
Piebe Paulusma schreef:
coby schreef:
doemdenker schreef:
Lol. Het kan ook onzin zijn. Ik heb ook weleens een konijn gezien toen ik m'n bril niet op had, maar het bleek een plastic zak.
Zo zag ik een keer een Air Max uit een barkruk komen, het was de MDMA maar in combinatie met whiskey.
coby schreef:
Ah nu snap ik waarom die monsters van dinosauriërs niet op de ark zaten. Alles was corrupt. Die monsterbeesten zijn gewoon door hen gemaakt. Alleen wat nog naar zijn eigen aard was ging op de ark, dus niet die hybriden.
:clown:

Er zaten vast dino's op de ark, ze bestonden nog in de middeleeuwen. Kijk maar naar al die rotstekeningen van draken, ze lijken als twee druppels water op dino's en wat te denken van al die sagen en legendes over die groene gevaarten?
coby schreef:
Toch staat er in Job dat God ook een dino had geschapen die planten at. Als die er ook in het water waren, kunnen die best de zondvloed hebben overleefd. Oh nee, dat kan niet. Alles waarin de levensadem was ging dood. Dan is het een soort vis of toch een plastic zak.
Dino's waren goeie zwemmers en ook vissen hadden weinig last van de zondvloed. Maar waar staat in Job dat God dino's maakte? Je bedoelt zeker Steven Spielberg!

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 12:14

Piebe Paulusma schreef:
15 nov 2018, 11:59
coby schreef:
Piebe Paulusma schreef:
coby schreef:
doemdenker schreef:
Zo zag ik een keer een Air Max uit een barkruk komen, het was de MDMA maar in combinatie met whiskey.
coby schreef:
Ah nu snap ik waarom die monsters van dinosauriërs niet op de ark zaten. Alles was corrupt. Die monsterbeesten zijn gewoon door hen gemaakt. Alleen wat nog naar zijn eigen aard was ging op de ark, dus niet die hybriden.
:clown:

Er zaten vast dino's op de ark, ze bestonden nog in de middeleeuwen. Kijk maar naar al die rotstekeningen van draken, ze lijken als twee druppels water op dino's en wat te denken van al die sagen en legendes over die groene gevaarten?
coby schreef:
Toch staat er in Job dat God ook een dino had geschapen die planten at. Als die er ook in het water waren, kunnen die best de zondvloed hebben overleefd. Oh nee, dat kan niet. Alles waarin de levensadem was ging dood. Dan is het een soort vis of toch een plastic zak.
Dino's waren goeie zwemmers en ook vissen hadden weinig last van de zondvloed. Maar waar staat in Job dat God dino's maakte? Je bedoelt zeker Steven Spielberg!
Ja door die drakenverhalen geloof ik wel dat wat dino's overleefden.
Everything on dry land that had the breath of life in its nostrils died.

Als ze dus in het water zaten, konden sommigen blijven leven.

Behemoth is a dinosaur. Ze hebben het vertaald als krokodil of zo, maar hij had een staart als een ceder.
https://www.youtube.com/watch?v=GdCrPkuAoag

callista

Bericht door callista » 15 nov 2018, 12:19

Dinosauriërs zijn ca. 65 miljoen jaar geleden uitgestorven.
Dat die Behemoth een dino zou zijn is complete flauwekul....

Door dergelijke nonsense te verkopen maakt het christendom zich alleen steeds ongeloofwaardiger...

peda

Bericht door peda » 15 nov 2018, 12:21

coby schreef:
15 nov 2018, 12:14

Behemoth is a dinosaur. Ze hebben het vertaald als krokodil of zo, maar hij had een staart als een ceder.
Wanneer Adam en Eva klein van stuk waren geweest, hadden zij vroeger ook een staart. Wat daar nog bij de moderne mens van overgebleven is, is ons stuitje.
Af en toe wordt er nog een baby geboren met een "' staart '', het bouwplan voor de staart zit nog steeds in het menselijk dna; het komt evenwel normalerwijze niet meer tot expressie. Bij de baby's met een "' staart "' wordt het "' attribuut "' operatief verwijderd.
Laatst gewijzigd door peda op 15 nov 2018, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 12:32

callista schreef:
15 nov 2018, 12:19
Dinosauriërs zijn ca. 65 miljoen jaar geleden uitgestorven.
Dat die Behemoth een dino zou zijn is complete flauwekul....

Door dergelijke nonsense te verkopen maakt het christendom zich alleen steeds ongeloofwaardiger...
En 65 miljoen jaar later vinden ze nog weefsel. Ik geloof er geen klap van.

coby

Bericht door coby » 15 nov 2018, 12:33

peda schreef:
15 nov 2018, 12:21
coby schreef:
15 nov 2018, 12:14

Adam en Eva hadden vroeger ook een staart. Wat daar nog bij de moderne mens van overgebleven is, is ons stuitje.
Jammer wel. Had me wel leuk gestaan. Ook handig met boompie klimmen.

Plaats reactie